De zorgverleners op de Huisartsenpost Hengelo proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gelukkig verloopt het contact tussen patiënt en zorgverlener meestal naar ieders tevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. Of dat u suggesties heeft waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij horen dit graag van u.

Tip
Als u een tip voor ons heeft, of als u zaken zijn opgevallen die wij volgens u kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt uw tips invullen middels onderstaand formulier.

Klacht
Een klacht over de Huisartsenpost Hengelo kunt u op verschillende manieren indienen:

Stap 1:
U kunt uw klacht schriftelijk indienen via onderstaand formulier van de Huisartsenpost Hengelo. Afhankelijk van de aard van de klacht, wordt uw klacht óf intern opgepakt óf doorgezet naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Er zal met circa een week contact met u opgenomen worden.

Stap 2:
Als u uw klacht niet rechtstreeks bij de Huisartsenpost Hengelo wilt indienen, dan kunt u een klacht indienen via het Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente. De klacht wordt door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld. Ook hier zal met circa een week contact met u opgenomen worden. Hoe u een klacht bij “Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente” kunt indienen, leest u op de website www.khtwente.nl.

Zorgbelang Overijssel
Voor meer ondersteuning en informatie over uw rechten als patiënt kunt u terecht bij de afdeling ‘Klachtopvang van Zorgbelang Overijssel’, telefoon 0900-2437070. www.zorgbelang-overijssel.nl.